Blog

Σαμαριά, Ψηλορείτης, Αστερούσια και Σητεία στην μεγάλη έκθεση τουρισμού ΙΤΒ

by in Μη κατηγοριοποιημένο 26 March 2023

Η Περιφέρεια Κρήτης συνεχίζει να προβάλλει διεθνώς τις περιοχές UNESCO Κρήτης

Ξεχωριστή παρουσία με δικό τους περίπτερο, στον χώρο του εναλλακτικού τουρισμού, είχαν στην μεγάλη έκθεση τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο οι Περιοχές UNESCO Κρήτης (ΣαμαριάΨηλορείτηςΑστερούσιαΣητεία).  Η παρουσία στο Βερολίνο πραγματοποιήθηκε μέσα από το έργο της Περιφέρειας Κρήτης για την ανάδειξη της ταυτότητας της ενδοχώρας του νησιού και των αυθεντικών της χαρακτηριστικών με πρεσβευτές τις τέσσερις περιοχές που είναι αναγνωρισμένες από την UNESCO. Μάλιστα το εν λόγω περίπτερο ψηφίστηκε στα 10 καλύτερα της έκθεσης για τον φιλικό προς το περιβάλλον σχεδιασμό του.

Στο πλαίσιο του ίδιου έργου (Branding Περιοχών UNESCO Κρήτης που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κρήτης) υλοποιείται ήδη η στρατηγική συνεργασία με το National Geographic με σειρά στοχευμένων καταχωρήσεων στη διεθνή έκδοση του περιοδικού, προβολή βίντεο στο τηλεοπτικό του κανάλι καθώς και δύο εκτεταμένες διαδικτυακές καμπάνιες προβολής των 4 Περιοχών UNESCO Κρήτης, οι οποίες μέτρησαν περισσότερες από 9 εκατομμύρια εμφανίσεις σε Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία και Γερμανία, μέσα από την ιστοσελίδα και τα social media του National Geographic (https://www.nationalgeographic.com/travel/slideshow/paid-content-culture-creates-history και https://www.nationalgeographic.com/travel/slideshow/paid-content-contrasting-landscapes-worlds-of-adventure ).

Ταυτόχρονα μέσα από την διαδικτυακή πύλη (www.unescositesincrete.gr ), την δημιουργία έντυπου και οπτικοακουστικού υλικού για τις 4 περιοχές καθώς και σειρά από άλλες δράσεις προβολής που θα ακολουθήσουν θα ενισχύεται διαρκώς η ενιαία ταυτότητά τους ως αντιπροσωπευτική μίας Κρήτης αυθεντικής, γεμάτης από εναλλακτικές δραστηριότητες και προσωποποιημένες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες της ενδοχώρας του νησιού.

 

Το περίπτερο των Περιοχών UNESCO Κρήτης στο Βερολίνο στελέχωσαν εκπρόσωποι των περιοχών (Μαρία Κολενδριανού από το Γεωπάρκο Ψηλορείτη, Θεανώ Βρέντζου από το Απόθεμα Βιόσφαιρας των Αστερουσίων, Ελευθερία Κουμεντάκη από το Γεωπάρκο Σητείας)  οι ειδικοί σύμβουλοι της Περιφέρειας Κρήτης Δημήτρης Μιχελογιάννης και Ήρα Βουτσαλά ,  τα στελέχη από την ΕΥΔ Προγράμματος «Κρήτη»  Ευαγγελία Φραγκιαδουλάκη και Ελένη Μαστοράκη, η αντιπρόσωπος  του National Geographic Ιζαμπέλλα Χριστοδούλου,  ο εκπρόσωπος του Δήμου Σητείας Σταύρος Κεφαλας  όπως και ο Φοίβος Τσαραβόπουλος της Paths of Greece που έχει αναλάβει την μελέτη για την δημιουργία πεζοπορικών διαδρομών στις περιοχές καθώς και οι Πέτρος και Κωνσταντίνος Σοφικίτης δημιουργοί του φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού προβολής των 4 περιοχών. Συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν με σειρά εκπροσώπων φορέων από το εξωτερικό καθώς και με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, την Ιωάννα Δρέττα, Διευθύνουσα Σύμβουλο της Marketing Greece,τον Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Γιάννη Ανδρουλάκη,  tour operators εναλλακτικού τουρισμού και ΜΜΕ εξωτερικού.

Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειαρχης Τουρισμού κ. Κυριάκος Κώτσογλου: “Η Κρήτη, για να αναδείξει όλα τα ασύγκριτα πλεονεκτήματα της στον Τουρισμό, πρέπει να “ξεδιπλώσει” τη σαιζόν της στο χώρο, το χρόνο και τις θεματικές μορφές Τουρισμού της. Και οι περιοχές UNESCO που διαθέτει είναι η πιο υπέροχη και Παγκόσμια κληρονομιά της για να το πετύχει”. Τέλος στο πλαίσιο της έκθεσης συμφωνήθηκε με εκπροσώπους της UNESCO και της Google η περαιτέρω στοχευμένη προβολή των 4 Περιοχών UNESCO Κρήτης μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα Google Arts & Culture.

Samaria, Psiloritis, Asterousia and Sitia at the great ITB tourism exhibition

by in Uncategorized 26 March 2023

The Region of Crete continues to promote internationally the UNESCO areas of Crete

The UNESCO Regions of Crete (Samaria-Psiloritis-Asterousia-Siteia) had a separate presence with their own stand, in the field of alternative tourism, at the great ITB tourism exhibition in Berlin. The presence in Berlin took place through the project of the Region of Crete to highlight the identity of the island’s hinterland and its authentic characteristics with ambassadors from the four regions recognized by UNESCO. In fact, the booth in question was voted among the 10 best of the exhibition for its environmentally friendly design.

In the context of the same project (Branding of the UNESCO Areas of Crete, financed by the NSRF of the Region of Crete), the strategic collaboration with National Geographic is already being implemented with a series of targeted entries in the international edition of the magazine, video screening on its television channel as well as two extensive online campaigns promotion of the 4 UNESCO Regions of Crete, which counted more than 9 million impressions in Great Britain, France, Italy and Germany, through the National Geographic website and social media(https://www.nationalgeographic.com/travel/slideshow/paid-content-culture-creates-history)( https://www.nationalgeographic.com/travel/slideshow/paid-content-contrasting-landscapes-worlds-of-adventure ).

At the same time, through the online portal (www.unescositesincrete.gr), the creation of printed and audio-visual material for the 4 regions as well as a series of other promotion actions that will follow, their single identity will be constantly strengthened as representative of an authentic Crete, full of alternatives activities and personalized experiences that visitors to the island’s hinterland can enjoy.

 

The UNESCO Regions of Crete stand in Berlin was staffed by representatives of the regions (Maria Kolendrianou from the Psiloritis Geopark, Theano Vrentzou from the Asterousia Biosphere Reserve, Eleftheria Koumendakis from the Siteia Geopark) the special advisors of the Region of Crete Dimitris Michelogiannis and Ira Voutsala, the executives from the EYD of the “Crete” Program Evangelia Fragiadoulaki and Eleni Mastoraki, the National Geographic representative Izabella Christodoulou, the representative of the Municipality of Sitia Stavros Kefalas as well as Phoivos Tsaravopoulos of Paths of Greece who has undertaken the study for the creation of hiking routes in the areas as and Petros and Konstantinos Sofikitis, creators of the photographic and audio-visual projection material of the 4 areas. Meetings were held with a series of representatives of foreign bodies as well as with the General Secretary of the EOT Dimitris Fragakis, Ioanna Dretta, Managing Director of Marketing Greece, the Deputy Governor of Lasithiou Yiannis Androulakis, tour operators of alternative tourism and foreign media.

As the Deputy Regional Director of Tourism Mr. Kyriakos Kotsoglou stated: “Crete, in order to highlight all its incomparable advantages in Tourism, must “unfold” its season in space, time and thematic forms of its Tourism. And the UNESCO sites it has are its most magnificent and World Heritage to achieve this”. Finally, within the framework of the exhibition, it was agreed with representatives of UNESCO and Google the further targeted promotion of the 4 UNESCO Areas of Crete through the Google Arts & Culture online platform.

    Add to Collection

    No Collections

    Here you'll find all collections you've created before.